Aquest “lligam” entre la nostra botiga online i Facebook permet, a més, la instal·lació fàcil del “Pixel de Facebook”, que és un codi “invisible” que s’incrusta a la nostra pàgina i funciona com a eina analítica: ens permet recopilar informació sobre les conversions de Facebook Ads (anuncis a Facebook que podem activar per vendre més productes), fa possible afinar els nostres anuncis i, en definitiva, optimitzar les nostres inversions en publicitat a les xarxes, en cas que en vulguem fer. També ens permet “explotar” el comportament dels usuaris que estiguin navegant per la nostra pàgina web i, al mateix temps, estiguin connectats a Facebook.
Voleu integrar el vostre catàleg de productes a la Fanpage?
Per verificar la viabilitat de la integració del vostre catàleg de WooCommerce amb la vostra pàgina d’empresa, poseu-vos en contacte amb mi. Verificarem:
- La versió de WordPress i WooCommerce operativa al vostre lloc web i, si cal, l’actualitzarem.
- Si no disposeu d’una pàgina d’empresa a Facebook, en gestionarem l’alta.
- Configurarem el vincle entre la botiga i Facebook en funció a les vostres necessitats.
Tot plegat, amb una petita intervenció tècnica, configurarem aquest “lligam” entre les dues plataformes i, en poques hores, el vostre catàleg de productes (tot o aquells que vosaltres escolliu) estaran disponibles a l’aparador virtual de Facebook, i els podreu compartir més fàcilment amb la vostra audiència a les xarxes, promocionar-los a través d’anuncis i impulsar les vostres vendes.