Blog

Connectar la nostra botiga WooCommerce amb Facebook: més oportunitats de venda

Crec que estareu d’acord amb mi si afirmo que, en tota estratègia per potenciar les vendes online de la nostra botiga virtual, cal tenir en compte -sí o sí- accions a les xarxes socials.

És d’esperar, doncs, que cada vegada sigui més habitual la integració de la nostra botiga electrònica a les xarxes, i que es faci tècnicament fàcil mostrar i actualitzar productes del nostre ecommerce a la nostra comunitat a les xarxes, compartir-los, promocionar-los a través d’anuncis, etc… sense que això requereixi intervenció manual, tècnica o manteniment per part dels administradors.

Integrar WooCommerce i Facebook

Ara tots els clients de La factoria que teniu una botiga feta amb WooCommerce i teniu una fanpage de Facebook (pàgina d’empresa) esteu d’enhorabona. Les noves versions de WooCommerce, a banda de moltes funcionalitats noves que el converteixen en una plataforma de comerç electrònic súper potent 🙂, permeten -entre altres funcionalitats- la creació d’una pestanya de “Compra” a la nostra pàgina d’empresa que mostrarà els productes del nostre web i en permetrà als visitants l’enllaç a la compra.

Facebook de Mascarillas Corvi vinculat amb el seu ecommerce

Aquest “lligam” entre la nostra botiga online i Facebook permet, a més, la instal·lació fàcil del “Pixel de Facebook”, que és un codi “invisible” que s’incrusta a la nostra pàgina i funciona com a eina analítica: ens permet recopilar informació sobre les conversions de Facebook Ads (anuncis a Facebook que podem activar per vendre més productes), fa possible afinar els nostres anuncis i, en definitiva, optimitzar les nostres inversions en publicitat a les xarxes, en cas que en vulguem fer. També ens permet “explotar” el comportament dels usuaris que estiguin navegant per la nostra pàgina web i, al mateix temps, estiguin connectats a Facebook.

Voleu integrar el vostre catàleg de productes a la Fanpage?

Per verificar la viabilitat de la integració del vostre catàleg de WooCommerce amb la vostra pàgina d’empresa, poseu-vos en contacte amb mi. Verificarem:

  • La versió de WordPress i WooCommerce operativa al vostre lloc web i, si cal, l’actualitzarem.
  • Si no disposeu d’una pàgina d’empresa a Facebook, en gestionarem l’alta.
  • Configurarem el vincle entre la botiga i Facebook en funció a les vostres necessitats.

Tot plegat, amb una petita intervenció tècnica, configurarem aquest “lligam” entre les dues plataformes i, en poques hores, el vostre catàleg de productes (tot o aquells que vosaltres escolliu) estaran disponibles a l’aparador virtual de Facebook, i els podreu compartir més fàcilment amb la vostra audiència a les xarxes, promocionar-los a través d’anuncis i impulsar les vostres vendes.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *